logoLoader

Płatności i dostawa

Płatności w Sklepie e-lustro dokonuje się po złożeniu zamówienia i otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę. Oto one:
 

Przelew Bankowy / Przekaz Pocztowy :

Wpłaty należy dokonać na numer konta, który otrzymają Państwo od nas drogą mailową po złożeniu zamówienia. Dane do przelewu:

e-oprawa Sp. z o.o.
ul.Władysława Łokietka 48
31-334 Kraków

Numer konta bankowego: 32 1750 1048 0000 0000 1206 9316
Raiffeisen Bank Polska S.A. O/Kraków

W celu szybszej realizacji transakcji w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Przelew online (mRANSFER, MultiTransfer, Inteligo, ...) :

Wybierając tę metodę płatności zostaną Państwo przekierowani do systemu eService, w którym wskażą Państwo swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. Po pomyślnym zakończeniu płatności otrzymają Państwo od nas mail potwierdzający złożone zamówienie.

System eService posiada referencje wiarygodności wysokiej jakości dla usługi „Autoryzacja transakcji wykonywanych za pomocą kart płatniczych” realizowanej przez eService  oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

Karta płatnicza (VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club) :

Akceptujemy karty MasterCard, Visa, EuroCard, JCB, Diners Club. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Państwa karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki temu wysokiemu standardowi bezpieczeństwa, zakupy w naszej firmie za pomocą karty kredytowej są zawsze bezpieczne. W trakcie przeprowadzania płatności zostają Państwo automatycznie przekierowani na stronę swojego banku. Tam następuje Państwa identyfikacja, zazwyczaj poprzez podanie hasła, potwierdzenie tożsamości i finalizacja transakcji.

Za pobraniem (dodatkowa opłata: 20zł) :

Pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki. Ten sposób płatności dodatkowo obciążony jest stałą opłatą w wysokości 8 zł. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień. Należy pamiętać, by przygotować odliczoną kwotę płatności. Ten sposób płatności gwarantuje najszybszą realizację zamówienia, nie musimy czekać na potwierdzenie wpłynięcia środków na nasze konto bankowe.

W przypadku zwrotu towarów, kwota zostanie zwrócona przelewem na konto. Numer konta bankowego należy podać na formularzu zwrotnym.

PayPal :

Wybierając płatność przez PayPal zostaną Państwo na koniec procesu składania zamówienia przekierowani bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli są już Państwo klientami serwisu PayPal, mogą Państwo się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli są Państwo nowymi klientami PayPal, należy zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.

Wszystkie informacje, które podajesz na stronach serwisu, sa szyfrowane, a tym samym chronione przed dostępem i odczytaniem przez osoby niepowołane. Za transakcje realizowane formą płatności PayPal nie jest doliczana żadna dodatkowa opłata!

Realizacja Państwa zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie w naszym systemie zaksięgowana - przeważnie trwa to kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayPal, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. W razie dalszych pytań dotyczących płatności, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta. Możesz to zrobić:

- przez e-mail: biuro@e-oprawa.pl

- pod numerem telefonu: 12 398 44 39 (czynne od pon-pt. w godz. 8-16).

Płatność przy odbiorze:

Płatności za zakupiony towar można również dokonać odbierając go osobiście w naszej siedzibie znajdującej się przy Dziekanowice, ul Karola Wojtyły 7, 32-086 Węgrzce  (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14). Należy pamiętać, by przygotować odliczoną kwotę płatności.

Przy odbiorze osobistym nie akceptujemy płatności kartą!

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

 

Czas realizacji zamówienia liczyony od chwili opłacenia zamówienia wynosi od 3 do 10 dni roboczych i podany jest pod każdym produktem.

Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o różnym terminie wysyłki, to liczy się najdłuższy z podanych terminów. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta realizowane są pierwszego kolejnego dnia roboczego.


KOSZTY PRZESYŁKI:

Cena transportu uzależniona jest od wymiarów paczki:

  • paczka o wymiarach nie przekraczających 130x70cm : 27 zł brutto

  • paczka o wymiarach nie przekraczających 160x100cm : 45 zł brutto

  • paczka o wymiarach powyżej 160x100cm : 215 zł brutto (paleta transportowa)


Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, do których przypisane są różne koszty dostawy, obowiązuje wyższy koszt przesyłki.

Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, InPost lub RABEN. Dostawa odbywa się w przeciągu 24 godzin wyłącznie w dni robocze.

Informujemy, że wysyłka niektórych zamówień może zostać podzielona. Część produktów jest bowiem wysyłana z innych magazynów. Koszt przesyłki jest jeden.

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.

Czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie trzykrotnie. Po trzech nieudanych próbach dostarczenia zamówienia zostanie ono odesłane do naszej siedziby.

Jeżeli zauważą Państwo w chwili odbioru przesyłki, że paczka posiada uszkodzenia, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera lub odmowę przyjęcia przesyłki.

 

Link do strony
Adres E-mail znajomego
Wiadomość do znajomego
Dodano do newslettera. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, aby odebrać rabat!
Jesteś już zapisany do naszego newslettera.
Dodano produkt do koszyka. Przejdź do koszyka.
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd. Spróbuj pomownie lub skontaktuj się z nami.
spinner loader
Zaloguj się
Zaloguj się na swoje konto, jeśli je posiadasz.
Wyznacz trasę
Czy chcesz wyznaczyć trasę do naszego biura na mapach google'a?
Zobacz ramę
Ukryj ramę